-
MB C klasė, juodas, Vilnius. 🙂
Didelis Dėkui – rekomenduosiu.
Pavelas.
-
Noriu padėkoti už tvarkingai padarytus darbus.
Giedrė. Kaunas.
-
Puikus aptarnavimas. Sekmes.
-
Izoliacija padaryta aukstam lygyje, vaziuoju kaip ponas. ACIU. 🙂
Vygintas Panevezys SUBARU -
Ačiū už patarimus, gerą garsą, rekomendacijos nenuvylė.
Virgis.
Elektrenai MAZDA 6 -
Netikėjau kad BMW gali groti. Pasirodo gali. 🙂 Ačiū. Iki kito karto.
MINDAUGAS, BMW E 60 -
Neveltui vaziuota i Kauna. Aciu – geras darbas, geras garsas, nenusivyliau.
Klaipeda -
Nebrangininkai, daro kokybiškai ir sąžiningai.
Arturas -
Dirba lėtai bet gerai. Padaryta nepriekaištingai – groja super. Rekomenduosiu draugams.
Kestas -
Dirbu Danijoj, parodžiau kaip padarytas garsas mašinoje,vietiniai išsižiojo. 🙂
Dėkui Vilmantui, buvo malonu, visiems rekomenduosiu.
Rimantas.
-
Nei kiek nesigailiu pakeitęs išankstinį nusistatymą dėl norimos montuoti sistemos dedamųjų. Dėkui už puikų rezultatą ir sutaupytus pinigus.
Vytautas.Palemonas -
Aukšto lygio konsultacijos, vertingi patarimai, tvarkingai atlikti darbai – grįšiu dar.:)
Martynas, Kaunas. -
Dėkui už greitą ir kokybiškai atliktą darbą. Sėkmės.
Vidmantas.Londonas. -
Šitie vaikinai išmano savo darbą – Ačiū jiems.
Artūras iš Kauno -
Didelis dėkui už profesionalias konsultacijas. Prekes gavau – labai džiaugiuosi. Super.
Giedrius. Norvegija.
Frequency Response: | 10 Hz ~ 300 Hz | |
Signal to Noise Ratio: | >95 dB | |
Input Sensitivity: | 5 V ~ 0.2 V | |
Crossover: | 18 dB / Oct | |
Low Pass Crossover: | 35 Hz ~ 250 Hz | |
Subsonic Crossover: | 10 Hz ~ 50 Hz | |
Bass Boost @ 45 Hzt: | 0 ~ 9 dB | |
Phase: | 0 ~ 180° | |
Damping Factor: | >400 | |
Power Terminal gauge: | 0 GA x 3 | |
Fuse Rating: | 600 A | |
Operational voltage: | 9 V ~ 16 V (18 V) | |
Dimensions: | 19.68″ x 12.4″ x 2.95″ 500 x 315 x 75 MM | |
Power @ 4 Ω 12v: Power @ 4 Ω 14.4v: | 1500 w 2300 w | |
Power @ 2 Ω 12v: Power @ 2 Ω 14.4v: | 2500 w 3600 w | |
Power @ 1 Ω 12v: Power @ 1 Ω 14.4v: | 3500 w 5500 w |